« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie sesji Rady Miejskiej Rumi.

2. Stwierdzenie prawomocności obrad sesji.

4a. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr LXIV/801/2023 Rady Miejskiej Rumi z dnia 14 grudnia 2023 roku w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Rumi na 2024 rok. Druk Nr 118 – projekt uchwały przedkłada Burmistrz Miasta Rumi.

4b. Podjęcie uchwały zmieniającej uchwałę Nr LXIV/800/2023 Rady Miejskiej Rumi z dnia 14 grudnia 2023 roku w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Rumi na lata 2024 - 2043. Druk Nr 119 – projekt uchwały przedkłada Burmistrz Miasta Rumi.

5. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia wykazu wydatków budżetowych, które w roku 2025 nie wygasają z upływem roku budżetowego. Druk Nr 115 – projekt uchwały przedkłada Burmistrz Miasta Rumi.

6. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia w 2025 roku pomocy finansowej Powiatowi Wejherowskiemu na modernizacje dróg powiatowych w Rumi. Druk Nr 99 – projekt uchwały przedkłada Burmistrz Miasta Rumi.

7. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia w 2025 roku pomocy rzeczowej Samorządowi Powiatu Wejherowskiego na publiczne drogi powiatowe na terenie miasta Rumi. Druk Nr 97 – projekt uchwały przedkłada Burmistrz Miasta Rumi.

8. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia w roku 2025 pomocy rzeczowej Powiatowi Wejherowskiemu na modernizacje dróg powiatowych na terenie Rumi. Druk Nr 98 – projekt uchwały przedkłada Burmistrz Miasta Rumi.

9. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia w latach 2024-2026 pomocy rzeczowej Powiatowi Wejherowskiemu na przebudowę drogi powiatowej nr 1472G ulicy Dębogórskiej w Rumi, na odcinku od Ronda im. Jana Pawła II do Ronda im. Macieja Płażyńskiego oraz na przebudowę Ronda im. Jana Pawła II. Druk Nr 116 – projekt uchwały przedkłada Burmistrz Miasta Rumi.

10. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Gminy Kłodzko z przeznaczeniem na usuwanie skutków powodzi, która wystąpiła na terenie Gminy Kłodzko we wrześniu 2024. Druk Nr 101 – projekt uchwały przedkłada Burmistrz Miasta Rumi.

11. Uchwalenie budżetu miasta Rumi na 2025 rok:

- Przedstawienie projektu uchwały w sprawie uchwalenia budżetu Miasta Rumi na 2025 rok. Druk Nr 81 - projekt uchwały przedkłada Burmistrz Miasta Rumi.

- Przedstawienie projektu uchwały w sprawie przyjęcia Wieloletniej Prognozy Finansowej Miasta Rumi na lata 2025-2043. Druk Nr 80 - projekt uchwały przedkłada Burmistrz Miasta Rumi.

- Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku w sprawie opinii o projekcie uchwały budżetowej miasta Rumi na 2025 rok,

- Przedstawienie opinii Regionalnej Izby Obrachunkowej w Gdańsku w sprawie opinii o projekcie uchwały Rady Miejskiej Rumi o Wieloletniej Prognozie Finansowej na lata 2025-2043,

- Przedstawienie opinii Komisji Finansowo-Budżetowej,

- Dyskusja,

13. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia kwoty dotacji przypadającej na jedną osobę będącą uczestnikiem lub pracownikiem Centrum Integracji Społecznej w Rumi. Druk Nr 102 – projekt uchwały przedkłada Burmistrz Miasta Rumi.

14. Podjęcie uchwały w sprawie zamiaru przekształcenia „Bajki” przedszkola nr 2 w Rumi. Druk Nr 114 – projekt uchwały przedkłada Burmistrz Miasta Rumi.

15. Podjęcie uchwały zmieniającej Uchwałę Nr LXIV/818/2024 Rady Miejskiej Rumi z dnia 14 grudnia 2023 roku w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Rumi na 2024 rok. Druk Nr 100 – projekt uchwały przedkłada Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej Rumi.

16. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia planu pracy Rady Miejskiej Rumi na rok 2025. Druk Nr 113 – projekt uchwały przedkłada Przewodniczący Rady Miejskiej Rumi.

17. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej Rumi na 2025 rok. Druk Nr 103 – projekt uchwały przedkłada Komisja Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej Rumi.

18. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej Rumi na 2025 rok. Druk Nr 104 – projekt uchwały przedkłada Komisja Rewizyjna Rady Miejskiej Rumi.

19. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Finansowo-Budżetowej Rady Miejskiej Rumi na 2025 rok. Druk Nr 105 – projekt uchwały przedkłada Komisja Finansowo-Budżetowa Rady Miejskiej Rumi.

20. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Polityki Gospodarczej i Przestrzennej Rady Miejskiej Rumi na 2025 rok. Druk Nr 106 – projekt uchwały przedkłada Komisja Polityki Gospodarczej i Przestrzennej Rady Miejskiej Rumi.

21. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Oświaty i Wychowania Rady Miejskiej Rumi na 2025 rok. Druk Nr 107 – projekt uchwały przedkłada Komisja Oświaty i Wychowania Rady Miejskiej Rumi.

22. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Polityki Społecznej Rady Miejskiej Rumi na 2025 rok. Druk Nr 108 – projekt uchwały przedkłada Komisja Polityki Społecznej Rady Miejskiej Rumi.

23. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Sportu, Rekreacji i Promocji Rady Miejskiej Rumi na 2025 rok. Druk Nr 109 – projekt uchwały przedkłada Komisja Sportu, Rekreacji i Promocji Rady Miejskiej Rumi.

24. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Bezpieczeństwa Rady Miejskiej Rumi na 2025 rok. Druk Nr 110 – projekt uchwały przedkłada Komisja Bezpieczeństwa Rady Miejskiej Rumi.

25. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Kultury Rady Miejskiej Rumi na 2025 rok. Druk Nr 111 – projekt uchwały przedkłada Komisja Kultury Rady Miejskiej Rumi.

26. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Komisji Samorządowej Rady Miejskiej Rumi na 2025 rok. Druk Nr 112 – projekt uchwały przedkłada Komisja Samorządowa Rady Miejskiej Rumi.

26a. Podjęcie uchwały w sprawie rozpatrzenia skargi na działalność pracownika Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Rumi. Druk Nr 117 - projekt uchwały przedkłada Komisja Skarg, Wniosków i Petycji Rady Miejskiej Rumi.

27. Sprawozdanie z posiedzenia Komunalnego Związku Gmin ”Dolina Redy i Chylonki”.

28. Informacja Przewodniczącego Rady Miejskiej o działaniach podejmowanych od ostatniej sesji.

29. Sprawozdanie Burmistrza Miasta z działalności w okresie międzysesyjnym.

30. Zapytania i interpelacje.

31. Zakończenie obrad sesji.

« Powrót do strony głównej